Wednesday 4 May 2011

AlertPay online banka



AlertPay je online kompanija uz PayPal najpouzdaniji nacin internet placanja, kupovine, primanja i slanja novca itd. Sistem na koji AlerPay radi je jako jednostvan i 100% SIGURAN! AlertPay je mnogo vise prisutan u manje ekonomski jakim drzavama kao sto su BiH, Cro, Srbija, CG itd..U srbiji od nove godine ce biti omogucen i PayPal dok u BiH mislim da se to nece u skorije vrijeme desiti zato vam toplo preporucujem AlertPay. Dakle svi ovi poslovi o kojima sam pisao i koje sam Vam preporucio rade sa AlertPay, dakle sve sto zaradite mozete jako lako prebaciti na AlertPay racun, a zatim na svoju kreditnu karticu ili obicni bankovni racun.
Kada se odlucite registrovati, preporucujem vam PERSONAL PRO racun! I da, morate dati TACNE SVE PODATKE koje vam AlertPay trazi, jer ako uneste laznu kucnu adressu, vas novac moze otici u pogresne ruke. Mnogi su mi pisali i rekli da je sve ovo oko net zarade jedna obicna glupost i da se nikad ne moze zaraditi sjedeci za svojim PC-om. Ne vjerovatna je ta nasa balkanska glupost, ne povjerenje i ne znanje. Svi net poslovi se odnose iskljucivo na reklamiranje, eh sad, zamislite KOLIKO BI MORALA NEKA AMERICKA FIRMA dati novca za par sekundi reklamiranja na TV-u???Hiljade i hiljade pa cak i milione! A internet marketing je jako jefitn i dostupan,i ima puno vise rezultata nego "suplje price" na mnogim TV reklamama. Dakle, ono nije neka igrica gdje skupljate neke novcice, ovo je biznis. A za ove sto kazu da je svo to prevara sam postavio dokaze isplate! I neka mi kazu kako je moguce da ako stvarno ne isplacuju, kako sam ja kuci dobio cek od AlertPay-a u iznosu od 125,30 $ i otisao sam u prvu UniCredit banku i beez ikakvih problema ga unovcio! taj iznos sam zaradio, radeci za oko 15-tak bux programa, NeoBux, Onbux, clickisa i ostali koje sam vam preporucio u proslim postovima.



No comments:

Post a Comment